Közelmúltban felkerült új bejegyzések:
A HPIX budaörsi központi laborja profi fotográfusok valamint fotólaborok számára kínálja fotós termékek igen széles választékát a fotókidolgozástól posztereken és vászonképeken át naptárakig vagy éppen egyedi borítós vagy síkban nyíló fotókönyvekig.
A központi labor Photo Finale rendszeren keresztül kapott megrendeléseire érvényes árlistája az alábbi gomb alól érhető el. Ezen árak a HPIX-el rendszeres kapcsolatban álló partnerek folyamatos megrendeléseire érvényesek; egyedi, kis mennyiségű termékrendelésre a bolti árak (www.kreativfotolab.hu) vonatkoznak. Nagy mennyiségekre, hosszú távú együttműködés kialakítása esetén ugyanakkor az Árlistától eltérő egyedi árak kialakítására is van lehetőség.
Változások:
A aktuális árlista a lenti gomb alól tölthető el.
Nagy újdonságok - Epson D800, PhotoFinale szoftvercsomag, HPIX Nyomda
Az utolsó 3 év legtöbb újdonsága egy hírlevélben
Kedves Barátunk!
Ritka szerencsétlen időpont volt egy Partnertalálkozó megtartására június 14-e - péntek, ballagások napja, kezdődő nyaralások, még tart az iskolai és már kezdődik az esküvői fotós szezon, ráadásul olyan kánikula, hogy a szomszéd szobába nincs kedve átmenni az embernek... - így aztán külön fantasztikus köszönet annak az igen sok Kollégának, aki mégis vette a fáradtságot és megtisztelt bennünket jelenlétével!
Ha esetleg azonban Ön nem tudott eljönni, de mégis kíváncsi, miért tartjuk rendkívül fontosnak a mostani témákat, akkor böngéssze át ezt a - meglehetősen hosszúra nyúló, ám igen tartalmas - hírlevelet... aztán pedig ragadjon bátran telefont, hogy a további részleteket megbeszélhessük.
ÚJ mikrolab-fotónyomtató: EPSON SureLab D800
Az új, mostantól már rendelhető SL-D800 a roppant sikeres D700 méltó utódja. Azzal pontosan megegyező méretben - tehát a D700-nak készített helyre gond nélkül beilleszthetően - hoz számos, igen fontos újítást.
Még gazdaságosabb
A 100,000 (10x15) nyomatra, vagy kb 3 évre tervezett D700-al szemben a D800 várható élettartamát a gyártó 200,000 nyomatban, vagy 5 évben adja meg. Ezzel az új gép üzemeltetése akár 30%-al gazdaságosabb is lehet, mint a D700-é!
(Megjegyzés: konkrét, magyarországi tapasztalataink szerint már a D700 is kényelmesen üzemeltethető sokkal 100,000 nyomat felett is. A használat módjától függően ez idő alatt a nyomtató fej cseréjére szükség lehet, de a gép utána tökéletesen használható tovább. A D800 kétszeres élettartama elsősorban a nyomtatófej dupla várható működési idejét jelenti, aminek esetleges cseréje után a gépet egészen biztos, hogy igen sokáig, a megadott várható élettartamon túl is használhatjuk)
A D800 új vezérlésének köszönhetően készenléti üzemmódban 40%-al kevesebb, mindössze 60W elektromos energiát fogyaszt. Ez amellett, hogy közvetlen költségcsökkentést jelent, megjelenik abban is, hogy a gép még az elődjénél is (de a hasonló, 4 tintás konkurens gépnél jelentősen!) kevésbé melegszik - és így különösen szűk helyekre, bútorba beépített működés esetén eredményez kevesebb meghibásodást, hosszabb élettartamot.
Még kiválóbb képminőség
Ahogy az előd D700, a SureLab D800 is 6 színből állítja elő a kifogástalan képminőséget, a legigényesebb profiknak is tökéletesen megfelelő színárnyalatokat. A D800 azonban egy még újabb, továbbfejlesztett tinta-sorozatot, az Epson UltraChrome D6r-S tipust kapja, mely az elődjénél leginkább a zöldes és a vöröses színárnyalatokban képes még nagyobb színtér megvalósítására - ezzel pedig még fínomabb színárnyalatokat elérni pl a bőrszíneknél, tud még szebb átmeneteket megvalósítani.
Még rugalmasabb
Az eddigi öt mellett a D800-nál már egy hatodik papírszélesség is használható: bevezetésre került a 89mm széles papírtekercs is.
A minimális vágási távolságot a D800 50mm-re csökkenti le - így olyan új képméretek válnak elérhetővé, mint pl 9x5, 9x9 vagy 9x7cm igazolványképekhez vagy épp kis sorozatú névjegykártyákhoz.
Az új gyorsnyomtatás-funkció különösen rendezvényeken teszi rendkívül vonzóvá a D800-t - e funkció használatával pár másodperc alatt elkészül az első kép.
Még könnyebben kezelhető
Az új papír-kifűzés gomb segítségével a papírtekercs cseréjekor szükséges kifűzés az eddigi 4 munkafázisról 2 lépésre redukálódik - ráadásul két olyan lépésre, mely gyakorlatilag nem rontható el. Így a gép kezelését nyugodtan rábízhatjuk kevéssé gyakorlott segédünkre is - nem fogja, nem tudja elrontani.
Új ventillátor vezérlésének köszönhetően a gép által okozott zaj jelentősen lecsökkent. Ez pedig nehezen túlértékelhető előnyt jelent, ha nap mint nap gépünkkel, gépeinkkel egy helyiségben kell dolgozunnk!
Még nem drágább :)
A SureLab D800 máris rendelhető - ára pedig 950,000.- Ft +ÁFA (kiszállítva, telepítve, betanítással). És ebben az árban már az Epson Order Controller LE laborvezérlő program is benne van (önállóan 170,000 Ft nettó ár!), mely rendelési sorok kezelésével, termékek (csatornák) előre definiálásával, töménytelen sok képjavítási lehetőség nyújtásával teszi életünket nagyságrendekkel egyszerűbbé és hatékonyabbá.
(D700, amig a készlet tart - Order Controller program nélkül - még elérhető 650,000.- Ft +ÁFA áron!)
ÚJ Szoftverrendszer: Photo Finale
Ahogy lenni szokott... van egy jó és egy rossz hírünk. A rossz hír (legalábbis nekünk rossz), hogy miután sok éves igyekezettel sem sikerült megfelelő finanszírozási forrást találni ahhoz, hogy a saját feljlesztésű Creative PhotoCLoud szoftverrendszer nemzetközi forgalmazását a hozzá szükséges kellően professzionális háttérrel elindíthassuk, és így esélyt nyerjünk egy ilyen nagyságrendű szoftverprojekt költségeinek megtérülésére, a fejlesztést leállítottuk és a Creative PhotoCloud rendszert a következő hónapok során kivezetjük.
Ez után ahelyett, hogy egy magyar fejlesztésű termékkel, hazai innovációval próbálnánk a nemzetközi piacon sikert elérni, rövid távú gazdaságossági szempontok miatt az eddigi fejlesztésbe fektetett összegeket leírjuk és helyette egy amerikai, lényegesen kedvezőbb finanszírozási háttérrel bíró cég, így mára sokkal komplettebb rendszerét kezdjük forgalmazni a magyar piacon. Sic transit gloria mundi.
Ami viszont a nagyon jó hír: a Photo Finale fotós szoftverrendszer egy elképesztően profi, nagyon komplett csomag, mely teljesen új szintre tudja segíteni a fotók, fotós termékek értékesítését - és emellett olcsóbb is, mint a legtöbb olyan rendszer, mely csak egy-egy részét valósítja meg a Photo Finale teljes szolgáltatás-csomagjának.
A fentiekkel még messze nem mondtunk el mindent a PF csomagról. Nem említettük a vevőkezelési szolgáltatásokat, akciók, kedvezmények támogatását, az online fizetés hamarosan nálunk is elérhető lehetőségét, a megkezdett rendelések, de akár a képgalériák megőrzésének és helytől független felhasználhatóságának lehetőségeit, a rendelések átirányíthatóságát... és még nagy halom más csudát.
A Photo Finale rendszer magyar piacra hangolását ezekben a napokban is nagy erőkkel végezzük azért, hogy elsőként július elején/közepén a HPIX saját szolgáltatásaira, majd rögtön ez után minden hazai érdeklődő partnerünk számára bevezethessük a rendszert. A konfigurálás alatt lévő HPIX online programot ideiglenesen a www.hpix.photofinale.com címen Ön is bármikor elérheti, kipróbálhatja, akár rendelést is adhat fel rajta (amit egyelőre még nem teljesítünk :)) - ez mindenképp segít egy képet kapni a rendszer tudásának egy részéről.
Ha pedig mélyebb információt szeretne, esetleg megnézné élőben a működést, akkor hívjon vagy írjon. Július közepétől indítjuk a forgalmazást, de rengeteg részletet addig is meg tudunk beszélni.
ÚJ Szolgálatások: a HPIX Nyomda
Miután e hó elején üzembe állítottunk egy HP Indigo 5000 tipusú digitális nyomdagépet és mellé egy teljes kötészeti műhelyt, akár igen nagy mennyiségben is képessé váltunk hibátlan minőségú, teljesen professzionális nyomdai termékek kis sorozatú (akár egy példányos) gazdaságos elkészítésére. Fotósként a legfőbb irányt természetesen a fotókönyveknek, fotós füzeteknek, naptáraknak szánjuk, de a technológia kiválóan alkalmas szórólapok, névjegyek, akár öntapadós plakátok, vagy kisebb sorozatú - egy darabtól pár százas példányszámú - könyvek, füzetek, kiadványok készítésére. Mindezt nagyon rövid átfutással, igencsak kedvező áron.
Kapacitásunk legnagyobb részét Önöknek, Partnereinknek szánjuk. Olyan árakat alakítunk ki viszonteladóink felé, melyek mellett a keresett termékeket még igen szép árréssel tudják forgalmazni úgy, hogy a gyártás folyamatával egyáltalán nem kell bajlódniuk - és biztos, hogy a piacon ma legnagyobb Nagy Német Szolgáltatónál gyorsabban és rugalmasabban tudunk teljesíteni.
A leggyakoribb termékekre már készítettünk egy viszonteladói árlistát - ezt bejelentkezés után partneroldalunkon érhetik el. De mivel e téren a lehetséges termékek köre szinte végtelen, ha az Ön által keresett termék nem található e listában, vagy tartós együttműködést alakítana ki, amihez akár az árak akár más kondíciók tekintetében egyedi megállapodást tartana szerencsésnek, akkor beszéljünk. Nyitottak vagyunk bármi olyan konstruckióra, mely hosszú távon mindannyiunknak kedvező lesz.
Mint minden olyan eszközhöz, mely a piacon eléggé népszerűvé válik, az általunk forgalmazott Eposn és Noritsu száraz technológiás laborgépekhez, fotónyomtatókhoz is fel-feltündeznek utángyártott kellékanyagok. Mivel az utóbbi időben Magyarországon is megjelentek néhányan ilyen tintákat ajánlani, fontos, hogy ezúton tájékoztassuk T. Partnereinket ezzel kapcsolatos állspontunkról, melyet részben saját tapasztalataink, részben a gyártó cégek leghivatalosabb állásfoglalásai ill. szerződései alapján alakítottunk ki.
Így jellemzően az utángyártott kellékek haszna még akkor sem különösebben gazfdaságos, ha a gép meghibásodásának igen nagy kockázatát nem is vesszük számításba.
2020 nyarán megjelent több opcionális bővítés a rendszerhez, melyeket egy szerény havi összeg fejében lehet bekapcsoltatni a Te rendszeredre is, amennyiben az általa nyújtott többletszolgáltatásokat szeretnéd Vevőid felé kínálni. E lehetőségek egy része túlságosan USA-specifikust, de az ún ’User enhancement bundle’ (kb „vevőélmény fejlesztés csomag”) számunkra is érdekes lehet. Ez a csomag a következő többleteket kínálja:
A kiegészítő csomag árazása lépcsős, a hónap során a PF online rendszeren át bonyolított forgalomtól függ; jelen árfolyamok mellett havi 1 mio Ft forgalom alatt az ára (nettó) 4,650.- Ft/hó; 1 és 3 mio között 7,800 Ft, 3 mio fölött nettó 10,900 Ft/hónap.
A kreativfotolab.hu oldalra ezt az opció-csomagot megrendeltük, ott le tudjátok tesztelni működését.
A Photo Finale rendszerben, a MyLab felületen át, mint tudjuk, tetszőleges számú termékkategóriát hozhatunk létre (akár ezeket egymásba ágyazva al-kategóriánként is), melyek automatikusan megjelennek PF holnapunk nyitóoldalán. Ezt a lehetőséget legtöbbször úgy használjuk ki, hogy elérhető termekinket logikus kategóriákba szervezzük, hogy így tegyük őket vevőink számára könnyen megtalálhatóvá.. fotókönyvek, vászonposzterek, ajándéktárgyak....
De a program semmiféle kötöttséget nem ró ránk azzal kapcsolatban, hogy egy kategóriákba csak egyféle terméket pakolhatunk! Miért ne használjuk hát ki a lehetőséget arra, hogy időről időre olyan termékválogatásokat rakjunk össze, mely egy konkrét időszakban legizgalmasabb termékeket fogja össze, hogy a vevőknek megkönnyítsük a válogatást!? A képen a Kreativfotolab.hu oldal 2020 június eleji Sulivégi akciók nyitólapját látjuk - e kategóriába fotófüzeteket, fotókönyveket, kollázsképeket, néhány ajándéktárgyat raktunk, amik egy ballagáshoz, évzáróhoz keresett ajándékok lehetnek a tanárok vagy épp az osztálytársak számára.
Néhány tipp / tudnivaló az ilyen 'tematikus kategóriák' létrehozásához:
…és megörökölték azt az elnevezést, leírást, képet és árazást, amit a HPIX-nél adtunk nekik.
Nyilván az e listában található termékválaszték számodra egy „étlapot” jelent, melyből szabadon mazsolázhatsz; kiválaszthatod, mik azok a termékek, melyeket a központi laborban kívánsz elkészítteni és mit nem. Természetesen attól, hogy egy cikk szerepel a most beimportált központi labor lisában, még minden további nélkül megtarthatod (ill felveheted) saját gyártású termékként – és elvileg még annak sincs akadálya, hogy egy cikk szerepeljen saját gyártású és központi laboros cikként is (ha pl. a gyors igényt magad elégítenéd ki de aki ráér, az felé esetleg olcsóbb a központi gyártást igénybe venni); ilyen esetben persze a termék nevében és/vagy leírásában ne felejtsd el a vevők felé jelezni, mi a különbség a két azonos cikk között.
Most tehát egy viszonylag sürgős feladat előtted a lista tisztázása – az ugyanis e percben is elérhető honlapodon és adott esetben összezavarhatja a véletlenül rábukkanó vevődet.
El kell hát döntened, mely termékeket veszel fel (első lépésben – később bármikor és bárhányszor tudsz ezen módosítani!) a központi kínálatból. A felveendő termékeket át kell emelned saját, alapértelmezett termékkatalógusod megfelelő termékkategóriájába, a (most) nem központilag gyártandó cikkeket pedig ki kell törölnöd a katalógusból.
Részletesebben a központi gyártású termék felvétele:
A későbbiekben bármikor lesz módod arra, hogy felvegyél egy újabb (vagy akár ebben a most publikált katalógisban lévő, de most valamiért nem beemelt) cikket és mi is törekedni fogunk arra, hogy újabb és újabb termékekkel bővítsük a lehetőséget. Ilyenkor a fent leírt egy-termék-hozzáadása módon kell eljárni a felvenni kívánt termék Product ID-nak felhasználásával.
A központi laborra kerülő termékek pontosan úgy jelennek meg a felületeiteken, mint a saját cikkek, a vevők tehát pont olyan egyszerűen rendelhetik meg azokat, mint a többit. A feladott rendelésekkel sem kell foglalkoznod – azok automatikusan átirányítódnak a HPIX központi labor Lab50 programjába, ahol gondoskodunk a gyártásukról és hozzátok való kiszállításról. A feladott rendeléseket a Mylab felület Orders szekciójában figyelni, ellenőrizni, vagy végső soron akár szerkeszteni és letölteni is tudod:
A Photo Finale rendszerben rettentő rugalmasan lehet olyan kedvezményeket adni, amik érvényesítéséhez a megrendeléskor egy titkos vagy akár nyíltan publikált kódot, „kupont kell megadni. Ennek az értelme nyilván az, hogy a kedvezmények ne ablakon kidobott pénzek legyenek, ahol olyan vevők után dobunk árkedvezményt, akik gond nélkül megvették volna a terméket normál áron is, hanem valóban többlet-eladást generáljon azáltal, hogy tudatos vevők explicit módon jelzik, hogy igénylik a kedvezményt – ha pedig előre tudnak a kedvezményrõl, már nagy esély van arra, hogy az õ megrendelésükre e kedvezmény nélkül nem számíthattunk volna. Emelett az ilyen, kuponhoz kapcsolt kedvezményeket hatékonyan használhatjuk fel például saját dolgozói vásárlások kedvezményeinek biztosítására, vagy a saját, tesztcélú vagy pl demo megrendelések árainak minimalizálására a tranzakciós díjak csökkentése érdekében.
Egy érvényes, felhasználható kupon létrehozása több lépcsõben végzendõ el. Az összes lépést a Lab50 program Store Management fülén, a Products and Promotions csoportban lévő parancsokon át tudjuk elvégezni.
A folyamat lényege, hogy elõszőr létrehozunk egy kupont ez egy teljesen általános kód lesz, aminek nevet adhatunk. Második lépésben összerakunk egy „kedvezményt. A kedvezmény egy nagyon sok paraméterrel szabályozható dolog, ami vonatkozhat egy termékre, egy termékcsoportra vagy lehet teljesen általános; meghatározhatjuk érvényességi körét és idejét és természetesen megfelelõ nevet adhatunk neki. Egy kedvezményt ez után hozzákapcsolhatunk egy elõzõ lépésben megkreálít kuponkódhoz, és esetleg még azt is megköthetjük, hogy ezt a kupont csak adott tipusú vevõkategóriába tartozó felhasználó veheti igénybe (ezzel csinálhatjuk meg például, hogy a saját dolgozói kedvezményt valóban csak saját dolgozóink használhassák; vagy pl, ezzel a technikával ajándékozhatjuk meg regisztrált vevőinket pl, egy egy hétig tartó 10% kedvezménnyel).
És akkor a létrehozás lépései:
A legalsó, Limit mezőbe beírhatsz egy számot, hogy hányszor lehet ezt a kupont összesen felhasználni – tudsz így tehát egy olyan akciót csinálni, hogy pl az első 100 megrendelő kap valami kedvezményt/ajándékot! Ha a mező melletti ’Unlimited’ kockát pipálod ki, akkor a kupon korlátlan sokszor, egész addig felhasználható lesz, amíg az Enabled mezőbõl a pipát ki nem szeded.
A Description mezőbe itt is egy marketing szöveg jöhet a kedvezmény felhasználásáról, majd alatta a Start date ill End date mezõkben a kedvezmény érvényességének kezdeti és végső időpontját kell megadni. Ha fontos számodra, hogy óra-perc pontosan mikor indul ill. végződik a promó, akkor figyelj arra, hogy az idõpontokat itt az amerikai keleti parti idő szerint kell megadni, ami a mi időnknél 6 órával hátrébb van (ha nálunk dél, akkor ott reggel 6).
Ezek alatt a ’Number of times this discount can be applied to a single order’ mezőben azt állíthatod be, hogy ez a kedvezmény egy rendelésre hányszor alkalmazható Ezt a mezõt célszerû 1 értéken hagyni; speciális alkalmazások lehetnek, ahol érdemes ezt módosítani. Legalul pedig az állítható be, hoyg egy vevõ hányszor élhet ezzel a kedvezménnyel; ha a sor melletti chackbox-t pipálod be, akkor ez nincs korlátozva, de pl csinálhatsz olyan akciót, hogy egy vevõ max háromszor élhet 20% kedvezménnyel egy hónap alatt.
A következő, „Conditions fülön kell megadni, hogy milyen feltételek mellett élhet egy vevő ezzel a kedvezménnyel. És itt, a legfelső sorban, a checkbox bepipálása után választhatjuk ki a korábban felvitt kupont arra, hogy e kedvezményt érvenyesítse itt kapcsoljuk tehát össze a kupont a kedvezménnyel.
E fülön a további mezőkben akár azt is beállíthatod, hogy ez a kedvezmény vásárolható legyen (Buy checkbox majd az ár beállítása), lejjebb pedig a „Registered members only bepipálásával hozzákötheted e kedvezméynt egy vevőfiókhoz is.
Ez alatt azt is beállíthatod, hogy mely napokon legyen érvényes a kedvezmény. Így pl csináhatsz olyan promót, hogy az egyébként gyenge szerdákra hirdetsz meg valami vevõcsalogatást.
A legalsó legördülõ menübõl pedig azt választhatod ki, hogy a kedvezmény minden rendelésre (All orders) legyen-e érvényes, vagy csak a kiszállítottakra (Shipped orders – ilyen kedvezmény lehet pl, egy ingyenes szállítás), vagy csak a boltban átvett rendelésekre (Pickup orders).
A harmadik, az Award fülön jön a lényeg – itt állítjuk be, hogy konkrétan mi is a kedvezmény, amit adunk. Legfelül egy négy állású rádió-gombon kell választnani: ingyenes kiszállítás / Adó elengedése (ez nálunk nem igazán szokásos, inkább ne használd!); a teljes rendelés összegéből számított általános árkedvezmény („Order subtotal dsicount – és a boxon belül be tudsz állítani egy százalékos vagy egy fix összegû kedvezményt ez utóbbinál ne ijesszen meg, hogy a mező ’dollars off’-ot mond, a levonást az oldal pénznemében, nálunk Forintban fogja alkalmazni 😊); vagy egy termékhez csatolt kedvezményt (Product discount) adunk-e.
Ez utóbbi esetben ki kell választani (Select a product – itt a lista megjelenésére akár több percet is várni kell!), mi lesz az a termék, amihez a kedvezmény kapcsolódik, vagy kapcsolható a kedvezmény egy ’product tag’-hez, amit a termék adatlapján vihetsz fel a termékekhez. Ezzel aztán egészen ravasz promóciókat lehet csinálni pl. valentin napra adhatsz spec kedvezményt valamilyen üdvözlõkártyára, a szívecskés akrilképre meg pl. a piros fülû bögére.
….és még azt is beállíthatod, hogy a kedvezményes termékekre ne számoljon szállítási költséget („exclude the awarded products from standard shipping costs)
A Photo Finale rendszer online komponensein keresztül feladott megrendelések után forgalmi jutalék fizetendő. E díj fejében biztosítja a Photo Finale a rendszer teljes fenntartását - beleértve a korlátlan szerverhátteret, a szintén korlátlan tárhelyet Vevőid anyagai (képei, projektjei, korábbi rendelései) számára, a netes sávszélességet, a program folyamatos fejlesztéseit, a folyamatosan bővülő tartalom (téma- és sablon) bázist valamint - a HPIX-el együtt - a terméktámogatást.
A forgalmi jutalék megállapítása a Mylab felület Reports menüjéből kiválasztható "Online - Sales - Detailled" lekérdezés alapján történik, amelyben teljes részletességgel látható a lekért időszak minden megrendelése és követhető a díj kalkulációja. Ezzel kapcsolatban a következő szabályokat ill. eljárásokat hasznos ismerni:
1. A forgalmi díj számolásának alapját minden, az online rendszeren átfutó megrendelés teljes végösszege képezi. A végösszeget csökkentik a rendelési folyamat során alkalmazott kedvezmények (kivéve a 100% kedvezményt – az ilyen rendelések teljes értékükkel felszámítódnak!), de beletartoznak a nyers termékárakon túl az esetleges további díjak (pl, szervízdíj, mininális rendelés értéke, szállítási díj, sürgősségi felár). A rendelés törlése (Cancel vagy Purge) nem szedi ki a rendelést a díjszámítás listájából.
2. A PF@Kiosk módban (érvényes APM licensszel terminálon futtatva) az online felületen át feladott rendelések után 0 forgalmi díj számítódik.
3. Forgalmi díj hatálya alá eső rendelésre akkor lehet kivételezést kérni, ha az adott rendelés technikai ok miatt nem került értékesítésre vagy a vevő számára vissza kellett adni a pénzt – pl. hibás lett a nyomat, rossz a terméksablon. Az ilyen, kivételként kezelendő rendeléseket akkor tudjuk a havi számlázás hatálya alól kivonni, ha róluk az új hónap 5. napjáig egy olyan listát kapok (xls táblában), ami tatalmazza:
4. A saját célokra (demo termék, teszt…) feladott rendelések elvileg nem vonhatók le – végül is azok átfuttatása, bonyolítása pontosan úgy igénybe veszi a szolgáltató erőforrásait, mint az éles tranzakciók. Ezek kezelésére tehát egy ajánlás (részemről, nem a Photo Finale-től): hozz létre egy olyan Kupont (Lab50 / Store Management / Discounts – Coupons), amit nem publikálsz, csak belső használatra tartasz fenn, és 90-95% kedvezményt biztosít. Célszerű a kupont eleve úgy elnevezni, hogy utaljon is a céljára, pl ’TestOrder’ szerepeljen benne. Ezzel, ha nem is vesszük ki a saját rendeléseket a kalkulációból, de az utánuk számolt díj tényleg elhanyagolható lesz.
Kérlek Benneteket, hogy e szabályokat vegyétek figyelembe és tartsátok be, hogy elkerülhessük az utólagos, mindenkinek kínos és időrabló, pár Forintokon való vitatkozásokat.
A forgalmi díjakat a HPIX számlázza, havi gyakorisággal.